Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Triamcinolon e

Jizvy po operaci hemorhoidu

Proktologie Vít 4.7.2017

Dobrý den, již 3-4 měsíce mě trápí jizvy na konečníku vše začalo chirurgickým odstraněním hemeroidu a od té doby jsem v začarovaném kruhu navštívil jsem s tím jak kožního lékaře tak proktologa ... Žádné masti nezabírají ... ( Vyzkoušen clotrimazol, fucidin H, sudocream, triamcinolon...a mnoho dalších... Zobrazit více

PICqjc1L4
Odpovídá lékař:

MUDr. Danica Fričová

Dobrý den, Váš dotaz bude zpracován konzultační ambulancí a budete kontaktován specialistou v oboru proktologie,... Celá odpověď

Snímek obrazovky 2020-12-07 v 16.53.11.png
Odpovídá lékař:

MUDr. Milan Navrátil

Opravdu se spíše jedná o řešení kožním lékařem. Jizva by se měla postupně zmenšovat, být méně výraznou. Samozřejmostí... Celá odpověď

Alopecie

Kožní obtíže Tereza 19.6.2017

Dobrý večer, Asi před měsícem se mi na hlavě začala tvorit holá kolecka. Rozsiruji se. V zaměstnání jsem byla nějaký čas pod velkým tlakem. Nikdy predtim jsem problem s vlasy neměla, byly spise huste. Je to asi půl roku, co jsem zacala nosit dready. Mohou byt dready pricina? Vypadnou mi vlasy vsechny... Zobrazit více

avatar-placeholder
Odpovídá lékař:

Dobrý den, Terezo, zřejmě se bude jednat o tzv alopecii - autoimunitní onemocnění, kdy tělo vytváří... Celá odpověď

Triamcinolone a atopický ekzem

Kožní obtíže Matouš 21.5.2017

Dobrý den, po užívání triamcinolon e léčiva cca 2 dny se mi na levé ruce udělaly 2 žluté fleky, mastičku jsem dostal na atopický ekzém. Po třetím dnů se flek u zápěstí zvětšil mám tedy radši mast vyřadit ? Druhý flek se mi udělal na levém ukazováčku. Zobrazit více

avatar-placeholder
Odpovídá lékař:

Dobrý den Matouši, jak vypadá Váš ekzém, na který jste mastičku dostal? Došlo po namazání k zlepšení,... Celá odpověď

Triamcinolon teva s oparem

Kožní obtíže Tereza 8.5.2017

Dobry den, potrebuji pomoc. Byla jsem na permanentnim make up na rtech. Uz pri aplikaci me to strasne bolelo. Pote me to zacelo mokvat svedit palit. Zasla jsem si na kozni kde me rekli ze je to alergie jelikoz v barve je obsazen nikl a ja jsem na nikl alergicka. Doktor me dal vodu na obklady zodac a... Zobrazit více

Profile pic square MUDr. Horáková.JPG
Odpovídá lékař:

Dobrý den, skutečně není vhodné, aby jste na místa, kde je opar aplikovala kortikoidní mast, vzhledem... Celá odpověď

Atopický ekzém a ztráta pigmentu

Kožní obtíže Jirka 22.4.2017

Dobrý den. Mam kožní problém,cca rok .. nejdříve červené ,uporne svedive(zaparene ) po case rozskrabana az supinata kuze. .na leve strane v tříslech a vedle varlat. .pouzival jsem ceneesten, hydrocortisone. .po naneseni prestalo svedit ale kuze se casem odloupnula a doslo ke ztrata pigmentu. .nevim... Zobrazit více

Foto - obrová - daniela.jpg
Odpovídá lékař:

MUDr. Daniela Králová

Dobrý den, pane Jirko, dle popisu se u Vás zřejmě jednalo o atopickou dermatitidu, tyto bílé plochy jsou... Celá odpověď

DSCN2356.JPG
Odpovídá lékař:

MUDr. Andrea Vocilková

Dobrý den, z dostupných informací a nepříliš ostré fotografie bude jen těžko možné stanovt řesnější pdiagnózu.... Celá odpověď

Popraskané koutky a ekzém

Kožní obtíže Gabriela 10.11.2016

Dobrý den, chci se zeptat, začalo to v polovině léta, kdy jsem měla na na rtech popraskané koutky, které se neustále vracely (pracovala jsem téměř celé léto v kuchyni), mazala jsem je framykoinovou mastí. Po létě zmizely a na pravé straně rtu se mně začal objevovat ekzém, který místy svědí (většinou... Zobrazit více

avatar-placeholder
Odpovídá lékař:

Dobrý den Gabrielo, opravdu by se mohlo jednat o projev ekzému. Doporučuji Vám zkusit Hydrocortison mast... Celá odpověď