Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Akné a psychika

Kožní obtíže Lucie 30.5.2017

Dobrý den,

chtěla bych se s Vámi poradit ohledně akné, které mě trápí už přes tři roky. Do 19 let jsem neměla ani pupinek, neměla jsem žádné problémy, později mi můj gynekolog předepsal antikoncepci, brala jsem ji cca 3 mesice, pak jsem bohužel dostala trombózu a hned po ní následovala plicní embolie, bylo to pro mě velké psychické napeti, které jsem v sobě dusila, ale nedávala to nijak najevo, po měsíci kdy mě pustili z nemocnice jsem celý den brečela a vsechno, to co jsem zažila tam jsem ze sebe dostala, bohužel od té doby jsem několikrát omledavala, chvěla se a bylo mi nevolno ( náznaky panické poruchy) ovšem nějak jsem to zvládla sama, 2 a půl roku jsem brala warfarin teď už jen anopyrin a chci se zeptat, jestli tohle t psychické vypětí nemůže za stav me pleti, jelikož jsem vyzkoušela 4 různé kožní lekare, kosmeticky a vrazila několik tisíc do toho a výsledky nikde a nikde si neumí s tím poradit akorát napíši antibiotika, které sice zaberou trochu ale ve výsledku po nějaké době je to stejné někdy i horsi, už jsem z toho hodně zoufalá odráží se to na mě psychice, nemůžu si udělat ani culík, ani jít k vodě a nebo se někomu pořádně dívat do očí, a začínám se vyhýbat společnosti , také mám problémy se štítnou žlázou ale spíše si myslím že je to tou psychikou jelikož to na sebe časové navazuje ale nevím zda je možné to mít tak dlouho po tom co se mi to stalo, teď ještě jak začíná léto se mi to drasticky zhoršuje a dělají se mi šíleně bolaky které pak udělají velkou jizvu, ze začátku se mi to dělalo hlavně na krku až teď to mám hodně na pravé tváří na levé jsem neměla ani pupinek ze začátku teď už sem tam je taky nějakej je to cimdal horší a mám hodně i póry, bývalá jsem šikovná holka, tak mě to hodně trápí prosím vás o pomoc či radu když muj kožní lékař není schopný a akorát mi předepisuje samé mastičky ikdyz vím že to je vnitřní problém a ne vnější, prestala jsem k němu chodit protože to jsou jen vyhozené peníze děkuji za odpověď

avatar-placeholder
Odpovídá lékař:

Dobrý den, řadu kožních obtíží, chorob a akné nevyjímaje ovlivňuje více faktorů současn...

Pro zobrazení odpovědi lékaře je nutné se přihlásit.
Přihlášení/registrace je zdarma a zabere průměrně 2 minuty.

Související dotazy

Akné
Dobrý den, už od základní školy mě trápí akné na obličeji,...
Akne
Dobrý den, rád bych položil dotaz na tvoření akné ve...
Akné
Dobrý den, už 2 roky mám velmi rozšířené akné po celém...
Akne
Dobrý den, V létě jsem byla v Chorvatsku a tam se mi...
Akné
Dobry den chtěla bych se zeptat docela často se mi...
Akné
Dobrý den, prosím vás o radu. Velice nyní bojuji s...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Akné a jizvy

Dobrý den, už od 13 let mě trápí akné. Dnes je mi 22 let a tento problém i nadále...

Akne a léčba retinoidy v adolescenci

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na lék Roaccutane. Mého syna (15 let) již...

Akné a mastné vlasy

Dobrý den, už od 13 let mě trápí akné, mastná pleť i vlasy. Je to velmi nepříjemné...

Akne a možná znaménko

Dobrý den, trpím na problémy s akné..takové ty velké podkožní. Teď pod dohledem...

Akné a obraz krve

Dobry den,cca od 11let trpím akné,nekdy bývá lepsi jindy horší..zkoušela jsem...

Akne a padání vlasů

Dobrý den, mám několik příznaků:akne,občasné padání vlasů,v minulosti v těhotenství...

Akné a piha

Dobrý den, trpím na problémy s akné..takové ty velké podkožní. Teď pod dohledem...

Akné a posilování

Dobrý den, půl roku jsem bral lék na akné Curacné, je to téměř dva týdny co...

Akné a problémy s menstruací

Dobrý den, můj dotaz se týká akné a problémů s menstruací. Je mi 33 let. V pubertě...

Akné a přístroj Face-Up

Dobrý den, mám problém s akné a koukala jsem se na tento přístroj: http://www.face-up.cz/...

Akné a pupínky na obličeji kvůli masturbaci

Masturbace a Akné. Dobrý den, je mi 25, chtěl bych se zeptat zda může být akné...

Akné a retinoidy

Dobrý den, mám dotaz, douzivala jsem retinoidy na akné ( curacne) -isotretinoin,...

Akne a roaccutane

Dobrý den,mám již 4 měsícem problémy s akne na krku a bradě. Už dříve sem používal...

Akné a růžovka

Dobrý den,nevim jestli mi dokážete poradit ale je mi 25 a neustale se mi objevuje...

Akné a seboroická dermatitida - léčba

Dobrý den, již cca 20 let se potýkám s kožními obtížemi na obličeji a ve vlasech....

Akne a sex (ejakulace)

Dobry den, můj dotaz/popis problému je opravdu myšlen vážně. Od puberty...

Akné a Sidretella

Dobrý den, nedavno jsem požádala paní doktorku, zdali by mi změnila antikoncepci...

Akné a suchá pleť

Dobrý den, již dlouho mě trápí těžší forma akné (cca od 13ti let, nyní je mi...

Akné a terapie

Dobrý den, celý život mám problém s akné. Nyní po dvou dětech (je mi 34let),...

Akné a vitamin B 12

Dobrý den, cca 3 týdny jsem užívala injekčně vitamin B 12 (3x týdně) a strašně...