Zavřít
uLékaře
Stáhněte si mobilní aplikaci uLékaře.cz
Lékařská poradna a objednání
Nainstalovat
Reklama
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Reklama

Padání vlasů

Kožní obtíže Katerina 9.8.2019

Dobrý den, chtěla bych se poradit jak postupovat. Před rokem a půl jsem musela vysadit kvůli migrenám hormonální antikoncepci, kterou jsem užívala již delší dobu. Myslím si ze právě v téhle souvislosti mi začali ve velkém množství vypadávat vlasy. Nicméně antikoncepce mi byla nasazena znovu, myslela jsem ze se to po nějaké době ustálí ale bohužel ani po tom již zmiňovaném roce a půl se nic nezměnilo. Naopak jsem ještě k tomu začal nabírat na váze i přes to ze hodně sportuji, přidala se únava ale nejhorší je to s vlasy. Stále vypadávají ve velkém množství nevypadají zdravé a přišla jsem už skoro o polovinu vlasů. Vlasy mám přírodní nebarvene. Jim spoustu doplňků stravy abych je aslespon trochu udržela. Používám šampiony z lékárny ale bez účinku.Gynekolog mě odkázal k praktickému lékaři. Když jsem mu sdělila svůj problém, udelal mi krevní test, kde však na nic nepřišli a dal se tím již nezabýval. Na kožním to samé. Byla bych rada za jakoukoliv radu, jak postupovat dál nebo k jakému odborníkovi se objednat. Nechci do nekonečna jist nějaké tabletku a ještě k tomu bez výsledku. Rada bych zjistila příčinu. Každé česání pro mě už začíná byt stresující.

Předem Vám moc dekuji za odpověď.

Odpovídá lékař:

MUDr. Barbora Suchecká

Specializace: Praktické lékařství pro dospělé Pracoviště: Praktický lékař pro dospělé, Nemocnice Kadaň

Dobrý den, nepíšete, jaká test provedl praktický lékař. Já bych ve Vašem případě vyšetřila základní laboratoř - zejm. hormony štítné žlázy (při poruchách funkce štítné žlázy mohou padat vlasy, je přítomna únava a další potíže), dále bych zkontrolovala cukr v krvi, ledvinné funkce, jaterní testy, krevní obraz (zda nemáte anémii - tj. nedostatek červených krvinek), pro jistotu bych zkontrolovala i moč (a případně ještě další dle sdělených skutečností a dle anamnézy). Pokud by všechny výsledky byly v pořádku, odeslala bych Vás na kožní, kde mohou vyšetřit i vlas, v jaké fázi vypadává. Kožní lékař by následně měl rozhodnout o dalším postupu.
Někdy se ovšem příčina padání vlasů nenajde. Jindy je příčinou zvýšeného padání vlasů stres (nevím, zda jste v minulosti neprodělala i nějakou událost, která by pro Vás byla zdrojem nadměrného stresu).
Váš dotaz předám vzhledem ke komplikovanosti problému i našemu specialistovi, aby Vám napsal další informace. Po jeho odpovědi (prosím o strpení, může to být za nějaký den) se Vám ozvou naše sestřičky a pokusí se Vám vyhledat vhodného specialistu (kožního lékaře), který by Vás vyšetřil.
Přeji, aby vše dobře dopadlo. S pozdravem BS.

Odpovídá lékař:

MUDr. Jitka Dobešová

Specializace: Dermatovenerologie, Dětské kožní (dermatovenerologie), Korektivní dermatologie Pracoviště: Nemocnice Šternberk

Milá Kateřino, určitě doporučuji vyšetřit štítnou žlázu a navštívit kožního lékaře, který se speciálně zabývá problematikou vlasů (většinou jsou to kliničtí dermatologové), který má možnost a zkušenosti s vyšetřením vlasů tzv. trichogramem. Psychika se samozřejmě může v etiologii padání vlasů uplatnit zejména v souvislosti s Vaší migrénou, která Vás zcela určitě výrazně stresuje.

Související dotazy

Padání vlasů
Dobrý den je možné umřít, když používám minoxidil na...
Padání vlasů
Dobrý den, mám jemné a ne příliš husté vlasy. Již...
Padání vlasů
Dobrý den, již přes rok řeším padání vlasů a zvýšený...
Padání vlasů u čtyřletého dítěte
Dobrý den, chtěla jsem Vás požádat o radu ohledně padání...
Akne a padání vlasů
Dobrý den, mám několik příznaků:akne,občasné padání...
Padání vlasů
Dobrý den,mám problém s padáním vlasů.Jsem v přechodu,užívám...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Padání vlasů

Dobrý den, je to asi měsíc co mi začaly padat vlasy. Dr. mi uděla krevní test...

Padání vlasů

Dobrý den, už jsem sem ohledně mého problému psal, ale měl bych ještě jeden...

Padání vlasů

Dobry den , Chcel by som sa opytat ,pred mesiacom som mal este len 20 rokov...

Padání vlasů

Dobrý den, je mi 37 let a již dlouhou dobu mám problémy s padáním vlasů.Užívám...

Padání vlasů

Dobrý den, Je ni 38 let.kouřila jsem od 15 let. V 35 letech jsem prodělala...

Padání vlasů

Dobry den , od července jsem ve stresu , v pulce srpna sem zacala pozorovat...

Padání vlasů

Dobrý den, je mi 30 let má dvou a půl letou holčičku jsem na mateřské dovolené,...

Padání vlasů

Dobrý den, Ráda bych se zeptala, jestli bych mohla předejít zhoršení stavu...

Padání vlasů

Dobrý den, obracím se na vás, protože už jsem opravdu zoufalá, vyzkoušela jsem...

Padání vlasů

Dobrý den, chci se zeptat na nějaký přípravek proti vypadávání vlasů a na podporu...

Padání vlasů - Alpicort F

Dobrý den, před 5 měsíci jsem z důvodu trombofilní mutace vysadila HAK a od...

Padání vlasů - estrogen

Dobrý den, dlouhodobě mne trápí intenzivní padání vlasů. O štítnou žlázu se...

Padání vlasů - stítná žláza

Dobrý den, asi před půl rokem jsem zaznamenala zvýšené padání vlasů. Byla jsem...

Padání vlasů - testosteron - L -Glutamin, BCAA

Zdravím. Můj dotaz se týká ohledně padání vlasů. Posiluji, a tak používám různé...

Padání vlasů - vyšetření na endokrinologii/kožní+poděkování MUDr. Mackové

Dobrý den, paní doktorko - na úvod bych ráda poděkovala za rychlou odpověď na...

Padani vlasu = štitna žlaza?

Dobry den pani doktorko, ja bych mela na Vas dotaz ohledne padani vlasu. V poslednim...

Padání vlasů a antikoncepce

Dobrý den, potřebovala bych poradit. Beru 1 měsíc antikoncepci Yadine. Zrovna...

Padání vlasů a antikoncepce

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, užívala jsem půl roku antikoncepci Qlairu,...

Padání vlasů a antikoncepce Minerva

Dobrý den, mám problém s vlasy. Před měsícem jsem vysadila horm.antikoncepci...

PADANI VLASU A BILKOVINY

vazena pani doktorko jiz 9mesicu mi padaji vlasy beru methionin biotin nic mi...

Naposledy přečtené dotazy z poradny

Mám občasné výstupy krevního tlaku

Príjemný dobrý deň, chcela by som sa poradiť s nasledovným zdravotným problémom:...

Velké bolesti hlavy

Dobrý den mám velké bolesti hlavy 3krát do týdne,hučení v uších mžitky před...

Poslední dobou se mi dost často stává, že při sexu trochu špiním

Dobrý den, poslední dobou se mi dost často stává, že při sexu trochu špiním....

Mám občasné bolesti břicha a hlavy nebo průjem

1-3x za týden mám bolesti břicha, někdy k tomu i průjem a bolest hlavy. Když...

Bolestivá uzlina na žebru

Dobrý den, asi 5 dni zpátky jsem nasla pohyblivou uzlinku na pravem zebru v...

Mám občas lehké brnění na prstech a nohou z dlouhého sezení v práci či doma

dobrý den, mám občas lehké brnění na prstech a nohou z dlouhého sezení v práci...

Flíčky na kůži

Dobrý den , už asi posledních 6 let si všímám že se mi dělají tak 2x do roka...

Bílý prst pod náplastí

Dobrý den, v práci jsem jsi uříznul asi 5 milimetru na 5 milimetrů polštářek...

Zánět prstu

Dobrý den, včera mi začal červenat prst z ničeho nic po práci kdy jsem sbírala...

Centrum vitality

Dobrý den,byli jsme s manželkou osloveni lidmi z výše uvedeného centra pro zdravý...

Bouličky pod kůží po celém těle

Dobrý den, je mi 15 let a dnes jsem si nahmatal pod kůží takové bouličky (zhruba...

Kauda pankreatu

Dobrý den, jaká může být příčina zvětšené kaudy pankreatu?. Sono ukazuje 30...

Operace sinus pilonidalis

Dobrý den, Měla jsem sinus pilonadis. Během uplynulého roku byla cysta aktivní...

Dlouhodobé bolesti pod kolenem zezadu na vnější straněstraně,

Dobrý den, mám dlouhodobé problémy s píchavou až řezavou bolestí pod kolenem...

Mám občas knedlík v krku a pocit zahlenění.

Dobrý den, Od roku 2019 mám diagnózu hypofunkce štítné žlázy. Od té doby...

ZIBOR na ředění krve a bulka pod kůží

Dobrý den, jsem po operaci menisku a vazů v koleni a již tak 2 týdny si píchám...

Bulka na palci u nohy

Dobry den asi pred 3mesisci jsemi udelala na leve noze na prave strane u kloubu...

Zimnice, pocity na zvracení, bolest hlavy

Dobrý večer. Již zhruba 10 dní mě bolí hlava, na hrudi, klouby, bicho, stále...

Užívání Wobenzymu a Urovaxomu v těhotenství

Dobrý den, trpím častými záněty močových cest a velmi často mívám i kvasinkovou...

Těžké oči, tlak v čele

Dobrý den pane doktore, posledních pár měsíců se potýkám se zvláštním tlakem...

Reklama
Takovou péči si zasloužíte!
Představte si prostředí, kde se vždy setkáte s pozorností, kterou očekáváte.
* registrací neměníte svého lékaře.