Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Problém s krvetvorbou

Hematologie Vladimír 30.5.2017

Při preventivních prohlídkách mi byl zjištěn za poslední 3 roky pokles bílých krvinek o 25% ( na 3,7), pokles hemoglobinu na 129 (pokles o 7%), pokles hematokritu na 0,373 (pokles o 9%). Při další kontrole Fe a B12 zjištěno, že jsou v normě. Užívám léky na prostatu - Hyplafin 5 mg (7 let), k tomu Doxazosin Mylan 4 mg, dříve též Tamsulosin + pharma 0,4 mg. Nemůžou tyto léky ovlivňovat též tvorbu krvinek? Dočetl jsem se, že tvorbu krvinek ovlivňuje hormon erytropoetin, který se tvoří v ledvinách - nemůže jeho tvorbu ovlivňovat též Hyplafin?

avatar-placeholder
Odpovídá lékař:

dobrý den, vaše hodnoty by mohly naznačovat takzvaný dřeňový útlum, což se může ve vyšš...

Pro zobrazení odpovědi lékaře je nutné se přihlásit.
Přihlášení/registrace je zdarma a zabere průměrně 2 minuty.

Související dotazy

Jiný problém
Zdravím. Už nějakou dobu mám problémy s ospalostí,...
Jiný problém
Dobrý den, jsme trošku vážnější případ - manžel měl...
Jiný problém
Vážená paní doktorko/doktore, již se delší dobu léčím...
Jiný problém
Dobrý den, předem se trochu omlouvám se svůj dotaz,...
Problém s konečníkem
Dobrý den mám problém už nějakou dobu pálení svědění...
Problém řeči
Dobrý den, moje potíže začali přibližně před rokem...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Problém s krční páteří po úrazu

Dobrý den, před týdnem jsem utrpěla pád z výšky 3 metrů (při kitesurfování ve...

Problém s krční páteří spolu s bolestí (a značně silnou bolestí) pravé ruky

Dobrý den, ráda bych se zeptala na Váš názor touto cestou, poněvadž začínám...

Problém s krční páteři?

Dobrý den, jsou to už asi tři měsíce co me začalo trápit občasné točení hlavy....

Problém s krčním límcem

Dobrý den , na záčátku týdne jsem byl ošetřen po pádu z koně s poraněním v oblasti...

Problém s krémy na ruce

Dobrý den, když mám ruce v pořádku a namazu se krémem, tak se nic neděje. Ale...

Problem s krkem

Dobrý večer, chtěla jsem se zeptat ...pořád mě trápi hrudky zapachající z ust...koukala...

Problém s krkem

Dobrý den, potřeboval bych poradit s problémem s krkem. Již několik měsíců mě...

Problém s krkem - vysušený krk

Dobrý den, od začátku ledna (3.1.2018) jsem měla pozitivní test na streptokoka....

Problém s krkem, chrupavkou?

Dobrý den , chtěla bych se zeptat na můj dlouhotrvající problém. Jsem studentka...

Problém s krvavým hlienom v stolici

Dobrý deň, trápi ma problém s krvavým hlienom v stolici. Stolicu mám pravidelnú,...

Problém s krví

Moje dcera měla asi před 5 lety d-dimery 2:24 bez prokazané trombozy zjisteno...

Problém s krví

Moje dcera měla asi před 5lety d-dimery 2:24 bez prokazané trombozy zjisteno...

Problém s krví

Moje dcera měla asi před 5 lety d-dimery 2:24 bez prokazané trombozy zjisteno...

Problém s krví

Moje dcera měla asi před 5 lety d-dimery 2:24 bez prokazané trombozy zjisteno...

Problém s krví ?

Dobrý den, už nějakou dobu pozoruji na sobě zvětšenou únavu, občas nechutenství,...

Problem s krvou v stolici.

dobry den. Je mi 22. Mam sedave zamestnanie,pravidelny velmi pestry jidelnicek,...

Problem s kuzi okolo nehtu

Dobry den muj dotaz se tyka vice zastrizeneho nehtu.Je mozne,ze by se potom...

Problem s kuzi pod varlatami

Dobry den, chtel jsem se zeptat uz nejakou dobu mam problem s vyrazkou pod varlatami....

Problém s kůží

Dobrý den, můj problém spočívá v tom, že při každém sebemenším škrábnutí, píchnutí...

Problém s kůží

Dobrý den, přítel má problém s předkožkou, má pocit že mu srůstává a cítí bolest...