Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Sucho v ústech

Léky Radim 23.5.2017

Dobrý den,
srdečně Vás zdravím a prosím o zodpovězení dotazu.
Je mi 50 let, nekuřák, užívám léky pouze na hypertenzi, a to lék Telmisartan v kombinaci s malým množství diuretik v jedné tabletě. Poslední asi 3 dny, vždy ráno, mám úporné sucho v ústech, které po probuzení cca do minuty i bez napití se, vymizí. Poté v pohodě, sliny se tvoří a před měsícem jsem měl krevní testy (krevní obraz, ionty, ledviny, zánětlivé markery, cukry a další) v pořádku. Prosím, čím by ta ranní krátkodobá vysoká suchost byla zapříčeněna, případně, dá se na to užít nějaký lék, či vitaminosní přípravek?
Děkuji za informaci
Radim

Odpovídá lékař:

MUDr. Daniela Králová

Specializace: Praktické lékařství pro dospělé

Milý pane Radime, ranní suchost v ústech by mohl být nežádoucí účinek léku Telmisartan. By...

Pro zobrazení odpovědi lékaře je nutné se přihlásit.
Přihlášení/registrace je zdarma a zabere průměrně 2 minuty.

Související dotazy

Sucho v ústech
Dobrý den, prosím o radu, mám neustálou absenci slin,...
Třes a sucho v ústech po Keppře
Dobry den, pred tremy tydny mi byl nasazen lek keppra...
Bolest jazyka a mandlí, sucho v ústech
Dobrý večer. Už 14 dní mám večerní bolesti jazyka...
Sucho v ústech, časté močení
Zdravím, mám problém ze když se mě tělo dostane do...
Sucho v ústech
Dobrý den, chci se zeptat.. Poslední týden cítím že...
Zahlenění, rýma, suchost v ústech
Dobrý deň, Chcem sa opýtať, asi pred 2 týždňami...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Sucho v ústech

Dobrý den,předně musím uvést,že jsem diabetik II.typu.S diabetologem jsem toto...

Sucho v ústech

Dobrý den, chci se zeptat.. Poslední týden cítím že jsem dehydrovaná.. Myslím...

Sucho v ústech

Dobrý večer, dnes jsem si myl mýdlem obličej (bylo to obyčejné mýdlo) a dostalo...

Sucho v ústech

Dobrý den, vážený pane doktore. Obracím se na Vás s následujícím dotazem. Již...

Sucho v ústech

Dobrý den, mám takový problém že každý den co se vzbudím tak mám drolivou kůži...

Sucho v ústech

Děkuji za minulé odpovědi.Píšete,že mám zvážit konsultaci jinde,ale já nevím,kam...

Sucho v ústech

Dobry den..uz treti den mam sucho v ustech a nevim co mam delat, aby vse bylo...

Sucho v ustech

Mohla by na mou minulou otázku odpovedet MUDR. KAROLÍNA KAŠPAROVÁ?Děkuji paní...

Sucho v ústech

Dobrý den, prosím o radu, mám neustálou absenci slin, hlavně v noci. Nyní se...

Sucho v ústech

Zdravím Vás pane doktore, chtěla bych se vás zeptat, kam se mám obrátit, když...

Sucho v ustech

Dobrý den, už asi 2 týdny mě trápí sucho v ústech,je to nepříjemné,stále piji,ne...

Sucho v ústech

Dobrý den,již delší dobu mám pořád sucho v ústech i když hodně piju a piju i...

Sucho v ústech

v noci sliny mám, ale přitom mám velmi suché patro. Co je příčinou? Děkui za...

Sucho v ústech

Dobrý den, poslední dobou mám po ránu strašné sucho v puse, musím si večer připravit...

Sucho v ustech

Dobrý den byl jsem dnes u obvodního lékaře akorát mi zdelit že jsem již veškerá...

Sucho v ústech - dodatek

Dobrý den, mám od včerejšího dne velmi sucho v ústech, pití mi vůbec nepomáhá,...

Sucho v ústech a další celkové příznaky

Dobrý den, chtěla bych se zeptat,od tohoto unora jsem docházela na ORL s tím,že...

Sucho v ústech a potíže se žaludkem

Dobrý den, mám už asi 14 dní bolesti kolem žaludku, nadýmání a nepříjemný pocit...

Sucho v ústech po alergické reakci na tramal

Dobrý den, mám takový problém. Asi před 3 týdny jsem měla po požití tramalu...

Sucho v ústech po Atroventu

ATROVENT Dobrý den, beru asi týden Atrovent, ale mám po něm sucho v puse a...