Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Vypadávání vlasů

Kožní obtíže ludmila 27.7.2014

Dobrý den, chci se zeptat, začli mne vypadávat dost vlasy a také se začaly mastit možná z pocení a nebo nemůže to byti i z léků? Beru concor, adenuric 80mg, cancobino32mg, lomir5mg, atorvastatin 20mg dlouhodobě a tak si myslím, jestli to není z toho, mám již pár vlasů a je mi trapně nejde ani pořádně žádný účes můžete prosím poradit? moc děkuji Ludmila

Odpovídá lékař:

MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dětské kožní (dermatovenerologie), Korektivní dermatologie Pracoviště: Poliklinika Anděl - Dermatovenerologie

Podle vašeho popisu by mohlo jít o padání z hormonálních příčin ( po menopauze), kožní l...

Pro zobrazení odpovědi lékaře je nutné se přihlásit.
Přihlášení/registrace je zdarma a zabere průměrně 2 minuty.

Související dotazy

Vypadávání vlasů
Dobrý den, před pul rokem me trápily pupínky ve vlasech...
Vypadávání vlasů
Dobry den chci se zeptat ny pripravek ktery muzu pouzit...
Vypadávání vlasů
Dobrý den, mám dlouhodobý problém s vlasy. Jsou slabé,...
Vypadávání vlasů
Dobry den, pred necelymi tremi tydny mi zacaly extremne...
Vypadávání vlasů
Dobry den. Asi pred 3lety mi lekar vysadil antikoncepci...
Vypadávání vlasů
Přeji hezký den.Jsem po op.prsu pro dg ca.Užívám Anaprex...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Vypadávání vlasů

Dobrý deň. Prosím Vás, mohli by ste mi pomôcť: Mám reumatické ochorenie a užívam...

Vypadávání vlasů

Dobrý den paní doktorko. Asi v říjnu 2012 jsem začala mít problémy se silným...

Vypadávání vlasů

Dobry den chci se zeptat ny pripravek ktery muzu pouzit na vypadavani vlasu...

Vypadávání vlasů

Dobrý den,léčím se s vypadáváním vlasů a užívám Biotin 2x denně.Zároveň mám...

Vypadávání vlasů

Dobrý den, začaly mně padat vlasy-nejprve malá místa a teď mně padají všude.Léčím...

Vypadávání vlasů

Dobrý den, Je mi 19 let a vypadáváním vlasů trpím již od cca 15 let. Mám...

Vypadávání vlasů

Dobrý den, mám na vás prosbu ohledně padání vlasů.Řídnutí vlasů začalo cca před...

Vypadávání vlasů

Dobrý den,prosím mám problém s velkým vypadáváním svých vlasů,které mám dědičně...

Vypadávání vlasů

Dobrý den, chtěla bych tady zkusit svou poslední možnost. Již několik let...

Vypadávání vlasů

Dobrý den, poslední 3 měsíce mi docela hodně vypadávají vlasy. Mám je všude...

Vypadávání vlasů

dobý den, už delší dobu pozoruji nadměrné vypadávání vlasů, pozoruji padání...

Vypadávání vlasů

Dobrý den asi 2 měsíce mi šíleně vypadávají vlasy úplně zridly místy lysiny...

VYpadávání vlasů

Dobrý den, píšu z důvodu,že bych chtěl znát názor více lékařů.pred asi rokem...

Vypadávání vlasů

Dobrý den, řeším problém s vypadáváním vlasů. Vlasy mi padají zhruba 2, možná...

Vypadávaní vlasů

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, nedávno jsem Vám psala dotaz ohledně vypadávani...

Vypadávání vlasů

Dobrý den.Našemu synovi je 16let.Asi tak před 2lety se synovi začaly dělat na...

Vypadávání vlasů

Dobrý den, chci se zeptat, je mi 22 let a začaly mi v opravdu velikém množství...

Vypadávaní vlasů

Dobrý den, Asi před dvěma měsíci jsem u holiče zjistil, že se mi dělají lysá...

Vypadávání vlasů

Dobrý den. Mám vleklý problém s vypadáváním vlasů,který mě trápí asi 15 let....

Vypadávání vlasů

Dobry den, pred necelymi tremi tydny mi zacaly extremne vypadavat vlasy. Vlasu...